دیتاشیت تمام آی سی های CMos , TTL در کتاب Packet Data Book
 
چهار شنبه 11 / 1 / 1391برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : ahmad & saman
کتاب اطلاعات جیبی منطق دیجیتال تهیه شده توسط شرکت تگزاس اینسترامتز، چاپ 2007 .احتمالا با اهمیت این نوع کتاب های مرجع آشنا هستید.

به عنوان یک مهندس برق، یا حتی یک دانشجوی برق، یا حتی یک طراح مدارات منطقی، همراه داشتن چنین کتاب هایی لازم، بلکه ضروری است.این کتاب دو استفاده ی مهم دارد، یکی اینکه شما در یک مدار، یا سرکلاس، یا هر جای دیگری به یک آی سی بر می خورید که شماره‌ای روی آن درج شده، ولی نمی دانید این آی سی دقیقا چه کاری انجام می دهد، و یا مثلا می خواهید بیشتر با ساختار و سازوکار درونی آن آشنا شوید؛ در این صورت شما می توانید با مراجعه به این کتاب به راحتی مشخصات آی سی مورد نظر را پیدا کنید.

از طرفی به عنوان یک طراح هم ممکن است گاهی به دنبال یک آی‌سی خاص باشید، که هر چند مشخصات کاری اش را می دانید ولی نام آن آی سی بخصوص و اینکه آیا اساسا چنین آی سی‌ای با مشخصات دلخواه شما وجود دارد یا نه را نمی دانید، به عنوان یک مثال ابتدایی فرض کنیم که شما در مداری که طراحی می کنید نیاز به دو گیت چهار ورودی NAND پیدا می کنید، می خواهید ببینید که شماره ی آی سی مورد نظر چند است، با مراجعه به این کتاب می توانید همه ی این مشخصات و بسیاری از مشخصات دیگر آی سی مورد نظرتان را پیدا کنید . در ضمن تو این کتاب عبارت SN74 از اول نام آی‌سی ها فاکتور گرفته شده.


نوع فایل: PDF
حجم: 5.2 مگابایت
تعداد صفحات: 794 صفحه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان